Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Liczba pozycji: 95
Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Łodzi. Tom 2. Przestrzeń miasta przemysłowego. Zbiór studiów z okazji 200 lat Łodzi przemysłowej – ebook
Ewa M. Boryczka Kamil Śmiechowski
W roku 2020 Łódź obchodziła dwusetlecie swojej historii przemysłowej. Jubileusz ten stał się podstawą do zorganizowania debaty naukowej nad historią przemysłową i przyszłością naszego miasta, a pokłosiem cyklu spotkań przygotowanych przez Interdyscyplinarne Centrum Studiów Miejskich jest niniejsza, druga już publikacja. Podczas debaty postawiliśmy wiele istotnych pytań. Jak kształtowała się przestrzeń...Data dostępności:
Data publikacji:
Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy – ebook
Wojciech Grzegorczyk
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozwój gospodarczy Azji Środkowej. Historia i współczesność – ebook
Natasza Duraj
Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie problematyki dotyczącej rozwoju gospodarczego i społecznego republik radzieckich Azji środkowej w aspekcie historycznym oraz w odniesieniu do aktualnej sytuacji, jaka ukształtowała się w pięciu obecnie niepodległych państwach, powstałych po rozpadzie Związku Radzieckiego – Kazachstanie, Uzbekistanie, Tadżykistanie, Turkmenistanie i Kirgistanie. W pracy...Data dostępności:
Data publikacji:
Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami – ebook
Anna Łaszkiewicz
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między...Data dostępności:
Data publikacji:
Ewaluacja środowiskowa w relacjach z dostawcami – ebook
Piotr Cezary Sosnowski
Niniejsza monografia stanowi odpowiedź na rosnące znaczenie ograniczania negatywnego oddziaływania na środowisko w łańcuchu dostaw. W opracowaniu zostały omówione m.in. takie zagadnienia, jak: – istota oceny i ewaluacji dostawców, w tym przede wszystkim ewaluacji środowiskowej, – charakterystyka łańcucha dostaw oraz zarządzania nim, – etapy zarządzania procesem zakupu oraz budowania relacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Gospodarka i społeczeństwo Rosji. Historia i współczesność – ebook
Natasza Duraj
Prezentowana praca poświęcona jest problematyce dotyczącej rozwoju gospodarczego i społecznego Federacji Rosyjskiej w aspekcie historycznym oraz w odniesieniu do sytuacji, jaka ukształtowała się w Rosji w latach 2000–2020. Zawarto w niej także omówienie mechanizmów zjawisk zachodzących w gospodarce Federacji Rosyjskiej iw rosyjskim społeczeństwie. Monografia adresowana jest do szerokiego grona Czytelników...Data dostępności:
Data publikacji:
Wybrane aspekty funkcjonowania rynku pracy w przekroju przestrzennym w Polsce – ebook
Leszek Kucharski Iwona Kukulak-Dolata Paweł Matysiak Anna Rutkowska
Prezentowana czytelnikom książka stanowi zbiór czterech opracowań, które koncentrują się na funkcjonowaniu regionalnych i lokalnych rynków pracy. Pojęcie regionalnego rynku pracy jest w niniejszej publikacji utożsamiane z obszarem całego województwa, zaś lokalny rynek pracy to obszar powiatu (w tym również miast funkcjonujących na prawach powiatu). Publikacja przeznaczona jest dla studentów kierunku...Data dostępności:
Data publikacji:
Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook
Ralf Pispers Joanna Rode Benjamin Fischer
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyfryzacja w działaniach na rzecz efektywności energetycznej w firmach sektora MŚP – ebook
Anna Pamuła
Transformacja cyfrowa to kierunek, który zmienia nie tylko biznesowy sposób funkcjonowania, ale ma wpływ na wzrost efektywności energetycznej w organizacjach. W monografii zawarto rozważania teoretyczne dotyczące potencjału przedsiębiorstw sektora MŚP w zakresie efektywności energetycznej oraz wpływu cyfryzacji na jego wykorzystanie. W sposób holistyczny przedstawiono w niej zagadnienia związane...Data dostępności:
Data publikacji:
Branding. Krótkie Wprowadzenie 29 – ebook
Robert Jones
KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem...Data dostępności:
Data publikacji: