prawo mediów ebook
Liczba pozycji: 29
Prawo mediów – ebook
Piotr Ślęzak Michał Barański Agnieszka Bielska-Brodziak Monika Brzozowska-Pasieka Katarzyna Grzybczyk Konrad Kobyliński Leszek Wilk
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: zasadę wolności słowa; instytucję sprostowania prasowego; regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych ...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczność rozwiązań etycznych dla mediów – ebook
Katarzyna Lisowska
Występują częste sytuacje w rzeczywistości dziennikarskiej, że nie jest łamane prawo, ale dochodzi do naruszania zasad etyki zawodu. Nierzadkie są sytuacje, że występuje trudność w procesie egzekwowania etycznych zasad. Istnieje potrzeba, by współcześnie poruszać elementarne kwestie i przedstawiać je krótko, konkretnie, prostym językiem faktów.Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo mediów – ebook
Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz prof. ASzWoj Monika Nowikowska
Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu. W podręczniku omówiono: zasadę wolności wypowiedzi, regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie, przekaz medialny w mediach, ochronę dóbr osobistych w działalności mediów oraz odpowiedzialności...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikowanie polityczne 2.0 – ebook
Łukasz Przybysz
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo prasowe. Teoria i praktyka – ebook
Anna Kalisz
Szkic pt. Prawo prasowe. Teoria i praktyka, który oddaję do rąk Czytelników, stanowi kompendium wiedzy z zakresu szeroko pojmowanego prawa prasowego, definiowanego jako ogół norm prawnych regulujących funkcjonowanie mediów, a więc — nie tylko norm ustawy Prawo prasowe, ale również przepisów: ustawy o radiofonii i telewizji, ustawy o Polskiej Agencji Prasowej, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych – ebook
Maria Królikowska-Olczak Beata Pachuca-Smulska Wioleta Baranowska-Zając Magdalena Brodawka Szymon Michał Buczyński Anna Chodorowska Katarzyna Ciućkowska-Leszczewicz Anna Franusz Katarzyna Frączak Anna Górczyńska Anna Górska Michał Hejbudzki Maria Jasińska Agnieszka Korzeniowska-Polak Jerzy Krzynówek Jacek Kudła Ewa Lewandowska Sylwia Łazarewicz Agnieszka Malarewicz-Jakubów Kamil Olczak Irena Ozimek Wiesław Pływaczewski Natalia Przeździecka-Czyżewska Jakub Rzymowski Agata Sobusiak Edyta Sokalska Renata Tanajewska Magdalena Zielińska Jakub Jan Zięty
Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji, wiedzy i...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik prawny dla influencerów i digital market – ebook
Piotr Kantorowski Paweł Głąb
Wkraczacie właśnie do świata, gdzie treść jest królem, a zasięg to waluta. Ten poradnik jest jak mapa, prowadząca Was przez labirynt strategii, trendów i narzędzi, które uczynią Waszą markę niezapomnianą. Niezależnie od tego, czy jesteście influencerami, marketerami czy po prostu pasjonatami mediów społecznościowych, tutaj znajdziecie kluczowe wskazówki, które pomogą Wam osiągnąć cele i zbudować trwałą...Data dostępności:
Data publikacji:
Dziennikarstwo i świat mediów – ebook
Zbigniew Bauer Edward Chudziński
Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach. Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę. Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public...Data dostępności:
Data publikacji:
Media w erze cyfrowej. Wyzwania i zagrożenia – ebook
Otylia Bieniek Katarzyna Chałubińska - Jentkiewicz Maciej Ciesielski Piotr Dela Mirosław Karpiuk Karol Kościński Monika Nowikowska Filip Radoniewicz Jacek Sobczak Izabela Stańczuk Krzysztof Wąsowski
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym. W opracowaniu omówiono m.in. następujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Polityka informacyjna wobec dobr kultury – ebook
Opracowanie zbiorowe
Problematyka polityki informacyjnej podmiotów realizujących zadania z zakresu ochrony dóbr kultury to nie tylko działania informacyjno-promocyjne, marketingowe. To także umiejętne dysponowanie informacją z wykorzystaniem najnowszych technik i technologii – zarządzanie informacją. Niewątpliwie jego zakres wypełnia również wykonywanie prawa do informacji publicznej. Prawo do informacji w Polsce kojarzone...Data dostępności:
Data publikacji: