klientow
Liczba pozycji: 18
Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook
Ralf Pispers Joanna Rode Benjamin Fischer
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Obsługa klienta po niemiecku — das ist einfach! – ebook
Paulina Chmielewska
Książka to zbiór praktycznych szablonów wiadomości kierowanych do klientów w języku niemieckim. Poradnik zawiera zarówno gotowe wzory maili po niemiecku, jak i przydatne zwroty lub wyrażenia. Gotowy wzór maila po niemiecku to doskonały sposób na ułatwienie sobie komunikacji z klientami.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak osiągnąć sukces w sprzedaży online dropshipping – ebook
Andrzej Brzozowski
Chcesz odnieść sukces w sprzedaży online poprzez dropshipping? Sprawdź naszą publikację, która zawiera niezbędne informacje i strategie, które pomogą Ci osiągnąć zamierzone cele. Dzięki naszym wskazówkom dowiesz się, jak skutecznie zarządzać swoim biznesem dropshippingowym, pozyskiwać klientów i efektywnie promować swoje produkty. Nie czekaj dłużej — sięgnij po naszą publikację i zdobądź przewagę nad konkurencją!...Data dostępności:
Data publikacji:
Super narzędzie dla psychologa — metaforyczne karty asocjacyjne – ebook
Anastasiya Kolendo-Smirnova
Ta książka jest zbiorem kilku małych broszur o takim narzędziu psychologicznym, jak metaforyczne karty asocjacyjne. Książka opisuje wiele technik wykorzystujących karty metaforyczne i dostarcza algorytmów do pracy zarówno z łatwymi i złożonymi żądaniami klientów: jak radzić sobie z traumą, niepłodnością psychogenną, finansami, poczuciem własnej wartości i nie tylko.Data dostępności:
Data publikacji:
Mikroekonometria. Modele i metody analizy danych indywidualnych – ebook
Arkadiusz Wiśniowski Marek Gruszczyński Bartosz Witkowski Marcin Owczarczuk Monika Książek Monika Bazyl Adam Szulc
Mikroekonometria jest pierwszym w Polsce podręcznikiem analizy mikrodanych dotyczących zagadnień ekonomicznych, finansowych i społecznych. Coraz większy popyt na analizy mikrodanych odnotowuje się w marketingu, w finansach, w zarządzaniu, w badaniach mikro- i makroekonomicznych, a także w innych naukach społecznych. Przykładowe zastosowania omawianych modeli obejmują: * badanie zdolności kredytowej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek biur podróży w Polsce – ebook
Dorota Ostrowska Anna Lipska Justyna Witkowska
Zmieniający się rynek usług turystycznych w Polsce i na świecie oraz zmiany w jego otoczeniu zmuszają do stałego monitorowania tej branży. Przedstawiona publikacja jest próbą analizy funkcjonowania rynku biur podróży. Czytelnik dowie się z niej między innymi o: • sytuacji finansowej biur podróży, • instrumentach ustawowych redukujących ryzyko upadłości biur podróży, • instytucjach kontrolno-wspomagających...Data dostępności:
Data publikacji:
Oblicza niepełnosprawności w teorii i praktyce – ebook
Jakub Niedbalski Mariola Racław Dorota Żuchowska-Skiba
Książka dotyczy niepełnosprawności jako zjawiska społecznego powstającego pod wpływem czynników historycznych, kulturowych oraz politycznych, które kształtują wizerunek osoby z różnego rodzaju dysfunkcjami i prowadzą do rewidowania definicji pojęcia niepełnosprawności. Publikację kierujemy do przedstawicieli środowiska akademickiego zainteresowanych problematyką niepełnosprawności, praktyków zaangażowanych...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawne i kryminalistyczne aspekty wykorzystania technologii biometrycznej w Polsce – ebook
Magdalena Tomaszewska-Michalak
Biometria służy obecnie poprawie bezpieczeństwa w sektorze publicznym (weryfikacja tożsamości na lotniskach czy w obiektach wojskowych) oraz wygodzie klientów instytucji sektora prywatnego (np. biometryczne bankomaty). Autorka omawia tematy dotyczące zarówno procedur związanych z wykorzystaniem technologii biometrycznej (procedury pobierania i przechowywania wzorców cech), jak i ukazuje kontrowersje...Data dostępności:
Data publikacji:
Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej – ebook
Opracowanie zbiorowe
Zarządzanie jakością stanowi jedno z najważniejszych wyzwań współczesnych organizacji, które funkcjonują w warunkach rosnącej konkurencji oraz coraz większych wymagań klientów. Podmioty gospodarcze, ale także inne organizacje, w tym jednostki sektora administracji publicznej czy non-profit, muszą stale się rozwijać i udoskonalać, jak również poszerzać i modernizować swoją ofertę dla interesariuszy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w turystyce. Wydanie III – ebook
Tadeusz Chudoba
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów...Data dostępności:
Data publikacji: